14 Şubat 2011 Pazartesi

burs başvuruları

Üniversite ve İlköğretim-Ortaöğretim Burs Başvurusunda Bulunacak Öğrencilerin Dikkatine!
Üniversite Bursları
 
•  Yeni burs başvuruları
Burs başvuru tarihlerimiz 1–30 Eylül arasındadır. Burs başvurularınızı fakültenize en yakın ÇYDD şubesine yapmanız gerekmektedir.
Şube Adresleri için tıklayınız .
Dikkat: İkinci öğretim ve vakıf üniversitelerinde okuyan öğrencilere burslu olsalar dahi burs veremiyoruz.
Sevgiler ve başarılar.  
•  Kayıt yenileme  
Kayıt yenileme tarihi 1 Eylül- 11 Ekim'dir . Aşağıda yer alan evrakları eksiksiz olarak şubenize teslim etmeniz gerekmektedir.
Sevgiler ve başarılar.
•  Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Üniversite Öğrenci Bilgi Formu (Şubede doldurulacak)
•  Öğrenci belgesi (orijinal, içinde bulunulan öğretim yılına ait)
•  Transkript (orijinal)
•  Adli sicil belgesi (orijinal)
•  1 adet vesikalık fotoğraf (son iki ay içinde çekilmiş )
•  İkametgah belgesi/ yurt belgesi (Okuduğunuz yere ait olmalı)
•  Aile gelir belgesi (anne-baba için ayrı ayrı)
-----------Çalışanlar için maaş bordrosu;
-----------Emekliler için banka hesap defteri fotokopisi;
-----------Yeşil kart sahiplerinden kartın fotokopisi;
-----------Çalışmayanlar için; SGK'nun internet sitesinden TC Kimlik numarası ile girilerek, Emekli Sandığı+SSK+Bağkur‘dan alınacak döküm belgeleri.
 
 
İlköğretim ve Ortaöğretim Bursları 
•  Yeni burs başvuruları
Burs başvuru tarihlerimiz 20 Eylül –30 Ekim arasındadır. Burs başvurularınızı okuduğunuz okula en yakın ÇYDD şubesine, şubemizin olmadığı illerde ise Valiliklere yapmanız gerekmektedir. (Kontenjanı dolan şubelerimiz burs başvurusu alamamaktadır.)
Şube Adresleri için tıklayınız .
Dikkat: Burslarımız ilköğretim ikinci kademe (6-7-8 sınıflar) ve lise olarak verilmektedir, ilköğretim 1. ve 5. sınıflar arasında okuyan öğrencilere burs veremiyoruz.
Sevgiler ve başarılar.  
•  Kayıt yenileme  
Kayıt yenileme tarihi: 20 Eylül- 30 Ekim'dir.
İlköğretim ve ortaöğretim burslu öğrencilerimizin 2010-2011 öğretim yılında burslarının devam edebilmesi için yeni öğretim dönemine ait öğrenci belgelerini;
•  Şubemiz olan illerde okuyan öğrencilerin ÇYDD şubelerine teslim etmeleri,
•  Şubemiz olmayan illerde okuyan öğrencilerin ise 0212 292 87 27 no lu faksa ya da, Evliya Çelebi mah. Şimal Sok. No:10 Şişhane Beyoğlu-İstanbul adresine göndermeleri gerekmektedir.
Sevgiler ve başarılar.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder